کتاب معجزات و کرامات ۱۴ معصوم (ع) در دست تالیف 

کتاب معجزات و کرامات ۱۴ معصوم (ع) در دست تالیف 

تاریخ انتشار : ۵ تير ۱۳۹۹
صمدالله سعیدی گفت: بیش از ۳ سال است که کار تالیف جلد اول کتاب معجزات و کرامات چهارده معصوم علیهم السلام را آغاز کرده ام و اکنون در حال نوشتن فصل دهم که کرامات امام رضا علیه السلام است، می باشم.

«صمدالله سعیدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از کرمان جنوب، گفت: بیش از ۳ سال است که کار تالیف جلد اول کتاب معجزات و کرامات چهارده معصوم علیهم السلام را آغاز کرده ام و اکنون در حال نوشتن فصل دهم که کرامات امام رضا علیه السلام است، می باشم.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت افزود: برای بنده جالب است که به طرز معجزه آسایی هم زمان با دهه کرامت به فصلی از نوشتن این کتاب رسیدم که در مورد کرامات و معجزات امام رضا علیه السلام است و ان شاءالله سعی دارم تا ظرف ۲ ماه آینده کار تالیف جلد اول کتاب معجزات و کرامات اهل بیت علیهم السلام را به پایان برسانم.

وی بیان کرد: به دلیل جایگاه ویژه اهل بیت علیهم السلام سعی دارم بلافاصله کتاب را چاپ کرده و در اختیار عاشقان و دوستداران این بزرگواران قرار دهم و ان شاءالله جلدهای بعدی کتاب معجزات و کرامات چهارده معصوم علیهم السلام را نیز تالیف می کنیم.

سعیدی ابراز کرد: برای تالیف این کتاب بیش از ۳ سال است که بروی بیش از ۲۵ کتاب از علمای دینی از جمله کتب بحارالأنوار علامه مجلسی، وسائل الشیعه، منتهی الامال، کرامات چهارده معصوم علیهم السلام و ۸ کتاب در مورد کرامت امام رضا علیه السلام و کرامات رضویه در حال مطالعه، تحقیق و پژوهش هستم.

این مولف جنوب کرمانی اظهار کرد: هدف از تالیف کتاب معجزات و کرامات چهارده معصوم علیهم السلام، معرفی این بزرگواران از راه معجزه و کرامات به مردم است زیرا یکی از بهترین راه هایی که می توان با آن، مقام و جایگاه والای چهارده معصوم علیهم السلام را به مردم معرفی کرد، آشنایی مردم با کرامات و معجزات آنها می باشد.

وی اضافه کرد: معرفی این بزرگواران از راه کرامات و معجزات، تاثیر بسزایی در اذهان مردم داشته و موجب افزایش علاقمندی مردم نسبت به چهارده معصوم علیهم السلام می شود و مردم بیش از پیش به این نکته پی می برند که معصومین علیهم السلام دارای قدرت والای الهی هستند و این قدرت در قالب معجزه و کرامات ایجاد شده است.

سعیدی تاکید کرد:  همان طور که معصومین علیهم السلام در طول عمر با برکت خود با وجود همه مظلومیت ها اما کراماتی داشتند که لرزه بر اندام دشمن می انداخت و دشمن را وادار می کرد که در مقابل این بزرگواران سر تعظیم فرود آوردند.

مدیر کانون فرهنگی هنری صدیقه اطهر جیرفت ابراز کرد: امام رضا علیه السلام اقیانوسی از کرامات و معجزات است، ای کاش این امام همام را از منظر کرامات و معجزات به معرفی شده بود.

وی اظهار کرد: به منظور تجلیل از مقام والای حضرت زینب (س)  و معرفی این بانوی بزرگوار و همچنین با هدف تجلیل از کادر درمان که این روز ها در خط مقدم مبارزه با کرونا و حفظ سلامت مردم متحمل زحمات زیادی هستند، کتاب رو سفیدان سفید پوش و سفید پوشان رو سفید را تالیف کرده ام که آماده چاپ است.

سعیدی بیان کرد: با توجه به علاقه ای که به نویسندگی داشتم از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی کار تالیف را شروع کردم اما با وجود طاغوت محدودیت هایی داشتم و نمی توانستم آشکارا بنویسم.

این مولف جنوب کرمانی عنوان کرد: بیش از ۴۰ سال است که در حوزه دین و مذهب با تحقیق و پژوهش کتاب تالیف می کنم و تاکنون ۲۶ کتاب برای گروه های سنی مختلف تالیف کرده ام که ۲۰ جلد آن چاپ شده است.

وی در خاتمه ابراز کرد: امیدوارم همگی پیرو واقعی مکتب اهل بیت علیهم السلام باشیم و سبک و سیره زندگی آنها را سرمشق زندگی خود قرار دهیم تا به سعادت دنیوی و اخروی دست یابیم.

پایان پیام/ 586